
Οι Σπυρος Γκοντας, Ηλιας Κορομηλας και Παναγιωτης Αναστοπουλος ειναι οι τρεις διαιτητες που θα αναλαβουν να φερουν εις περας το πρωτο "αιωνιο" ντερμπι της σεζον που θα λαβει χωρα την Πεμπτη (9/10) στο ΟΑΚΑ
διαβάστε περισσότερα για : Αυτοι σφυριζουν στο ντερμπι
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου