
Ο Παναθηναικος πανηγυρισε τον θριαμβο επι του Ολυμπιακου στο αδειο -λογω τιμωριας- ΟΑΚΑ και ο Δημητρης Γιαννακοπουλος ευχηθηκε να μην διεξαχθει ξανα αγωνας κεκλεισμενων των θυρων, κανοντας λογο για μαγικες στιγμες!
διαβάστε περισσότερα για : Γιαννακοπουλος: ''Τελευταια φορα κεκλεισμενων''
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου