
Στα καναλια της NOVA θα προβαλλονται τα εντος εδρας παιχνιδια του Παναθηναικου, για τη σεζον 2014-15. Η συμφωνια ανακοινωθηκε σημερα (10/9), σε εκδηλωση που παρεστησαν ο αντιπροεδρος της ΚΑΕ, Μανος Παπαδοπουλος και ο Δημητρης Διαμαντιδης.
διαβάστε περισσότερα για : Στη NOVA ο Παναθηναικος
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου