Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Στη NOVA ο Παναθηναικος

Στη NOVA ο Παναθηναικος
Στα καναλια της NOVA θα προβαλλονται τα εντος εδρας παιχνιδια του Παναθηναικου, για τη σεζον 2014-15. Η συμφωνια ανακοινωθηκε σημερα (10/9), σε εκδηλωση που παρεστησαν ο αντιπροεδρος της ΚΑΕ, Μανος Παπαδοπουλος και ο Δημητρης Διαμαντιδης.
διαβάστε περισσότερα για : Στη NOVA ο Παναθηναικος



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου