
Στις 07/10/2010 η Μπαρτσελονα νικησε τους εν ενεργεια πρωταθλητες Λεικερς στο Palau Sant Jordi. Πλεον ο Άνταμ Σιλβερ θελει να φερει ξανα μια ομαδα του ΝΒΑ στη Βαρκελωνη, για τα εγκαινια του νεου Palau!
διαβάστε περισσότερα για : Σιλβερ: ''Ομαδα του ΝΒΑ στη Βαρκελωνη!''
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου