Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Σιλβερ: ''Ομαδα του ΝΒΑ στη Βαρκελωνη!''

Σιλβερ: ''Ομαδα του ΝΒΑ στη Βαρκελωνη!''
Στις 07/10/2010 η Μπαρτσελονα νικησε τους εν ενεργεια πρωταθλητες Λεικερς στο Palau Sant Jordi. Πλεον ο Άνταμ Σιλβερ θελει να φερει ξανα μια ομαδα του ΝΒΑ στη Βαρκελωνη, για τα εγκαινια του νεου Palau!
διαβάστε περισσότερα για : Σιλβερ: ''Ομαδα του ΝΒΑ στη Βαρκελωνη!''



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου