Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Παρκερ: Παμε για μεταλλιο!

Παρκερ: Παμε για μεταλλιο!
Ο Τονι Παρκερ μιλησε για την σπουδαια προκριση της Γαλλιας στα ημιτελικα και τονισε πως η ομαδα του χρειαζεται ακομα μια νικη για το μεταλλιο!
διαβάστε περισσότερα για : Παρκερ: "Παμε για μεταλλιο!"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου