
Μολονοτι η ισπανικη ομοσπονδια τον στηριξε, ο Χουαν Αντονιο Ορενγκα υπεβαλε την παραιτηση του την Τριτη (16/9) απο τον παγκο της "φουρια ροχα" και σημερα (17/9) εξηγησε το γιατι.
διαβάστε περισσότερα για : Ορενγκα: "Δεν ηθελα να ειμαι το προβλημα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου