Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Πολλη δουλεια στο Παλατακι...

Πολλη δουλεια στο Παλατακι...
Δειτε μεσα απο video της ΚΑΕ το πως δουλεψαν οι παικτες του ΠΑΟΚ στην πρωινη προπονηση της Τεταρτης (10/9). Διαβαστε αναλυτικα.
διαβάστε περισσότερα για : Πολλη δουλεια στο "Παλατακι"...



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου