
Ο Γιασμιν Ρεπεσα διαβεβαιωσε πως ξερει τις αδυναμιες της Κροατιας, πριν εξηγησει πως την Τεταρτη (3/9, 21.00, ΟΤΕ ΤV, ANT1) θα γινει μαχη με την Εθνικη. Γιατι θυμηθηκε τον Σπανουλη και τι ειπε για το παιχνιδι των Ελληνων.
διαβάστε περισσότερα για : Ρεπεσα: "Πιο... ομαδα η Ελλαδα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου