
Ο Ολυμπιακος ολοκληρωσε το βασικο σταδιο της προετοιμασιας του στο Ντομετζε και ο Δημαρχος της πολης αποχαιρετησε τους ερυθρολευκους, δινοντας τους δωρα. "Ήταν τιμη μας που σας ειχαμε στον τοπο μας".
διαβάστε περισσότερα για : Το δωρο του Ντομετζε στον Ολυμπιακο
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου