Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Το δωρο του Ντομετζε στον Ολυμπιακο

Το δωρο του Ντομετζε στον Ολυμπιακο
Ο Ολυμπιακος ολοκληρωσε το βασικο σταδιο της προετοιμασιας του στο Ντομετζε και ο Δημαρχος της πολης αποχαιρετησε τους ερυθρολευκους, δινοντας τους δωρα. "Ήταν τιμη μας που σας ειχαμε στον τοπο μας".
διαβάστε περισσότερα για : Το δωρο του Ντομετζε στον Ολυμπιακο



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου