
Ο Παου Γκασολ παραδεχτηκε οτι αποχωρησε απο την προετοιμασια της Ισπανιας πριν απο το ματς με τη Γαλλια και ταξιδεψε στη Βαρκελωνη μαζι με τον αδελφο του Μαρκ. ''Η ηττα απο τη Γαλλια θα ποναει για παντα'' εξηγησε.
διαβάστε περισσότερα για : Γκασολ: ''Ναι, εφυγα πριν απο τη Γαλλια''
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου