
Στην Ελλαδα βρισκεται απο χθες (10/9) η νεα σεντερ του Πρωτεα Βουλας, Σιερα Μπραβαρντ, η οποια στις πρωτες της δηλωσεις εδειξε ετοιμη για τη νεα προκληση της καριερας της, ενω αναφερθηκε και στην Όλγα Χατζηνικολαου με την οποια ηταν και περσι συμπαικτριες
διαβάστε περισσότερα για : Μπραβαρντ: "Να παιξω και να το χαρω"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου