Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Μπραβαρντ: Να παιξω και να το χαρω

Μπραβαρντ: Να παιξω και να το χαρω
Στην Ελλαδα βρισκεται απο χθες (10/9) η νεα σεντερ του Πρωτεα Βουλας, Σιερα Μπραβαρντ, η οποια στις πρωτες της δηλωσεις εδειξε ετοιμη για τη νεα προκληση της καριερας της, ενω αναφερθηκε και στην Όλγα Χατζηνικολαου με την οποια ηταν και περσι συμπαικτριες
διαβάστε περισσότερα για : Μπραβαρντ: "Να παιξω και να το χαρω"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου