
Ο Λαφαγιετ επαιξε το πρωτο του φιλικο ματς με τον Ολυμπιακο, προσπαθει να βρει την θεση του στο παρκε, τονισε πως ειναι ενας ολ-αραουντ παικτης και επεσημανε πως η καλη αμυνα θα οδηγησει την ομαδα στην επιθεση.
διαβάστε περισσότερα για : Λαφαγιετ: "Η αμυνα θα μας οδηγησει στην επιθεση"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου