Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Λαφαγιετ: Η αμυνα θα μας οδηγησει στην επιθεση

Λαφαγιετ: Η αμυνα θα μας οδηγησει στην επιθεση
Ο Λαφαγιετ επαιξε το πρωτο του φιλικο ματς με τον Ολυμπιακο, προσπαθει να βρει την θεση του στο παρκε, τονισε πως ειναι ενας ολ-αραουντ παικτης και επεσημανε πως η καλη αμυνα θα οδηγησει την ομαδα στην επιθεση.
διαβάστε περισσότερα για : Λαφαγιετ: "Η αμυνα θα μας οδηγησει στην επιθεση"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου