
Η Άλμπα Βερολινου ανακοινωσε την αποκτηση του Μαρκο Μπανιτς και του Άλεξ Ρενφρο, οι οποιοι θα ενισχυσουν την προσπαθεια των Γερμανων στην Euroleague.
διαβάστε περισσότερα για : Πηρε Μπανιτς, Ρενφρο η Άλμπα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου