
Ο Μπαρτζωκας μιλησε για το πιο δυνατο φιλικο των Πειραιωτων και τονισε πως η ομαδα πρεπει να βρει λυσεις στο "3". Ίβκοβιτς: "Ο Ολυμπιακος αξιζε τη νικη". Χριστοδουλου: "Ειχαμε καλες στιγμες".
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Πρεπει να βρουμε λυσεις στο "3"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου