Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Μπαρτζωκας: Πρεπει να βρουμε λυσεις στο 3

Μπαρτζωκας: Πρεπει να βρουμε λυσεις στο 3
Ο Μπαρτζωκας μιλησε για το πιο δυνατο φιλικο των Πειραιωτων και τονισε πως η ομαδα πρεπει να βρει λυσεις στο "3". Ίβκοβιτς: "Ο Ολυμπιακος αξιζε τη νικη". Χριστοδουλου: "Ειχαμε καλες στιγμες".
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Πρεπει να βρουμε λυσεις στο "3"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου