Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

20.000 ανθρωποι υποδεχθηκαν τους Σερβους

20.000 ανθρωποι υποδεχθηκαν τους Σερβους
Ο Δημος του Βελιγραδιου εκανε τη νυχτα μερα, για να υποδεχθει τους εκπροσωπους της Σερβιας στο Παγκοσμοο Κυπελλο. Αυτους που επεστρεψαν στην πατριδα με το αργυρο μεταλλιο. Τζορτζεβιτς: “Ήλθαμε να σας βοηθησουμε, για τη δυναμη που μας δωσατε” (pics).
διαβάστε περισσότερα για : 20.000 ανθρωποι υποδεχθηκαν τους Σερβους



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου