
Ο θρυλος του γιουγκοσλαβικου μπασκετ, Ντραζεν Νταλιπαγκιτς, δηλωσε πως περιμενε τη συντριβη απο τις ΗΠΑ στον τελικο κι εξηγησε πως οι Αμερικανοι βρεθηκαν σε κακη... βραδια στο Μουντομπασκετ της Ιντιαναπολις.
διαβάστε περισσότερα για : Νταλιπαγκιτς: ''Οι ΗΠΑ τρεχουν με 150, εμεις με 60!''
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου