Ο Κωστας Βασιλειαδης αγωνιστηκε στη Μαλαγα τη σεζον 2006-07. Πλεον δηλωνει οτι θα κανει τα παντα για να παιξει ξανα στην Ουνικαχα ομως ξεκαθαριζει οτι δεν προκειται να το κανει... τζαμπα.
διαβάστε περισσότερα για : Βασιλειαδης: ''Θελω Μαλαγα αλλα...''
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου