Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Βασιλειαδης: ''Θελω Μαλαγα αλλα...''

Βασιλειαδης: ''Θελω Μαλαγα αλλα...''
Ο Κωστας Βασιλειαδης αγωνιστηκε στη Μαλαγα τη σεζον 2006-07. Πλεον δηλωνει οτι θα κανει τα παντα για να παιξει ξανα στην Ουνικαχα ομως ξεκαθαριζει οτι δεν προκειται να το κανει... τζαμπα.
διαβάστε περισσότερα για : Βασιλειαδης: ''Θελω Μαλαγα αλλα...''



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου