
Απογοητευμενος ειναι ο Τζον Ουολ, μετα την ανακοινωση πως βρισκεται εκτος της αποστολης των Η.Π.Α για το Παγκοσμιο Κυπελλο (Ισπανια 30/8-14/9). Διαβαστε τι δηλωσε ο παικτης.
διαβάστε περισσότερα για : Ουολ: "Αγνοηθηκα και παλι απο τις Η.Π.Α"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου