Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Ο Νελσον εστειλε στη Σερβια τον Ουιλιαμς

Ο Νελσον εστειλε στη Σερβια τον Ουιλιαμς
Όταν ο Ερυθρος Αστερας καλεσε τον Μαρκους Ουιλιαμς, εκεινος πηρε τηλεφωνο τον ΝτεΜαρκους Νελσον για να μαθει καθε λεπτομερεια για τους Σερβους. Και μετα, ειπε το "ναι".
διαβάστε περισσότερα για : Ο Νελσον εστειλε στη Σερβια τον Ουιλιαμς



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου