
Ο Κολοσσος διεθεσε σημερα το πρωτο εισιτηριο διαρκειας για την σεζον που ερχεται. Τα γουρια τηρηθηκαν και φετος, καθως οπως συμβαινει απο το 2007 ο ιδιος φιλαθλος παρελαβε πρωτος την καρτα διαρκειας του
διαβάστε περισσότερα για : Όπως παντα πρωτος
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου