Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

ΠΑΟΚ, Ρεθυμνο και ΚΑΟΔ πηραν πιστοποιητικα

ΠΑΟΚ, Ρεθυμνο και ΚΑΟΔ πηραν πιστοποιητικα
Εκ των ομαδων που ειχαν καταθεσει φακελο, για να αιτηθουν αδειας συμμετοχης στην Basket League ΟΠΑΠ της σεζον 2014-15, τρεις ειχαν ολα τα χαρτια: οι ΠΑΟΚ, Ρεθυμνο και ΚΑΟΔ.
διαβάστε περισσότερα για : ΠΑΟΚ, Ρεθυμνο και ΚΑΟΔ πηραν πιστοποιητικα



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου