
Εκ των ομαδων που ειχαν καταθεσει φακελο, για να αιτηθουν αδειας συμμετοχης στην Basket League ΟΠΑΠ της σεζον 2014-15, τρεις ειχαν ολα τα χαρτια: οι ΠΑΟΚ, Ρεθυμνο και ΚΑΟΔ.
διαβάστε περισσότερα για : ΠΑΟΚ, Ρεθυμνο και ΚΑΟΔ πηραν πιστοποιητικα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου