Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Έβγαλαν 12αδα οι Φιλιππινες

Έβγαλαν 12αδα οι Φιλιππινες
Ο Τσοτ Ρεγιες ανακοινωσε τους παικτες που επελεξε για να εκπροσωπησουν τις Φιλιππινες (αντιπαλος μας στον ομιλο), στο Παγκοσμιο Κυπελλο, μεσω σελιδας κοινωνικης δικτυωσης.
διαβάστε περισσότερα για : "Έβγαλαν" 12αδα οι Φιλιππινες



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου