Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Στη Σασαρι ο Λογκαν

Στη Σασαρι ο Λογκαν
Ο Ντειβιντ Λογκαν εχει αγωνιστει στη Euroleague με την Προκομ (2008-'10), την Καχα Λαμποραλ (2010-'11), τον Παναθηναικο (2011-'12) και τη Μακαμπι (2012-'13). Την επομενη σεζον επιστρεφει στη διοργανωση με τη Σασαρι.
διαβάστε περισσότερα για : Στη Σασαρι ο Λογκαν



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου