
Ο Ντειβιντ Λογκαν εχει αγωνιστει στη Euroleague με την Προκομ (2008-'10), την Καχα Λαμποραλ (2010-'11), τον Παναθηναικο (2011-'12) και τη Μακαμπι (2012-'13). Την επομενη σεζον επιστρεφει στη διοργανωση με τη Σασαρι.
διαβάστε περισσότερα για : Στη Σασαρι ο Λογκαν
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου