
Ο Νικος Σαραντινος μιλησε για τα 24 χρονια που εχει ηδη περασει στο Ρεθυμνο και εστιασε στην τελευταια δεκαετια, οταν οι Κρητικοι καθιερωθηκαν στην Α1 και τη συνειδηση του κοσμου.
διαβάστε περισσότερα για : "Το Ρεθυμνο συνεχιζει με παθος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου