
Η Λοκομοτιβ Κουμπαν εμεινε εκτος Euroleague 2014-15 μετα τον αποκλεισμο στα ημιτελικα της VTB United League ωστοσο ο προεδρος του οργανισμου, Αντρει Βεντιτσεφ, δεν χανει τις ελπιδες του.
διαβάστε περισσότερα για : Θελει wild card η Λοκομοτιβ
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου