Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Θελει wild card η Λοκομοτιβ

Θελει wild card η Λοκομοτιβ
Η Λοκομοτιβ Κουμπαν εμεινε εκτος Euroleague 2014-15 μετα τον αποκλεισμο στα ημιτελικα της VTB United League ωστοσο ο προεδρος του οργανισμου, Αντρει Βεντιτσεφ, δεν χανει τις ελπιδες του.
διαβάστε περισσότερα για : Θελει wild card η Λοκομοτιβ



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου