Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Να ειναι ανταγωνιστικη η ομαδα...

Να ειναι ανταγωνιστικη η ομαδα...
Η αποψη δυο φιλων της ομαδας που αγορασαν διαρκειας και μιλησαν στην επισημη ιστοσελιδα της ΚΑΕ για τον μπασκετικο ΠΑΟΚ.
διαβάστε περισσότερα για : "Να ειναι ανταγωνιστικη η ομαδα..."



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου