Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Αδυναμια δηλωσε ο Ερασιτεχνης

Αδυναμια δηλωσε ο Ερασιτεχνης
Ο Πανιωνιος Γ.Σ.Σ. δηλωσε αδυναμια να ασχοληθει με το μπασκετ λογω των δικων του προβληματων, στη συναντηση που εγινε το απογευμα της Πεμπτης (19/6)
διαβάστε περισσότερα για : Αδυναμια δηλωσε ο Ερασιτεχνης



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου