
Ο Πανιωνιος Γ.Σ.Σ. δηλωσε αδυναμια να ασχοληθει με το μπασκετ λογω των δικων του προβληματων, στη συναντηση που εγινε το απογευμα της Πεμπτης (19/6)
διαβάστε περισσότερα για : Αδυναμια δηλωσε ο Ερασιτεχνης
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου