
Ο Έισι Λο προσγειωθηκε σημερα (18/6) το πρωι στο "Ελ. Βενιζελος" και στη συνεχεια περασε απο τις ιατρικες εξετασεις, στις οποιες τον υπεβαλε το ιατρικο τιμ του Ολυμπιακου.
διαβάστε περισσότερα για : Απο το αεροδρομιο, στον γιατρο ο Λο
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου