Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Απο το αεροδρομιο, στον γιατρο ο Λο

Απο το αεροδρομιο, στον γιατρο ο Λο
Ο Έισι Λο προσγειωθηκε σημερα (18/6) το πρωι στο "Ελ. Βενιζελος" και στη συνεχεια περασε απο τις ιατρικες εξετασεις, στις οποιες τον υπεβαλε το ιατρικο τιμ του Ολυμπιακου.
διαβάστε περισσότερα για : Απο το αεροδρομιο, στον γιατρο ο Λο



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου