Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Λασμε: Μυριζαμε αιμα

Λασμε: Μυριζαμε αιμα
Ο Στεφαν Λασμε μιλα για την ασθενη μνημη των Ελληνων (και την προεκταση που εχει στον Ολυμπιακο και τον "Φραγκι"), αποκαλυπτει ποτε ενιωσε οτι αυτη η κουπα θα καταληξει στα χερια του Παναθηναικου, αλλα και τι διδαξε ο Αλβερτης στους "πρασινους".
διαβάστε περισσότερα για : Λασμε: "Μυριζαμε αιμα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου