
Ο Στεφαν Λασμε μιλα για την ασθενη μνημη των Ελληνων (και την προεκταση που εχει στον Ολυμπιακο και τον "Φραγκι"), αποκαλυπτει ποτε ενιωσε οτι αυτη η κουπα θα καταληξει στα χερια του Παναθηναικου, αλλα και τι διδαξε ο Αλβερτης στους "πρασινους".
διαβάστε περισσότερα για : Λασμε: "Μυριζαμε αιμα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου