
Η αποστολη του Ολυμπιακου αναχωρησε απο το ξενοδοχειο Metropolitan με τον Γιωργο Αγγελοπουλο να ηγειται της ομαδας. Ο εκ των ισχυρων ανδρων της ΚΑΕ εφυγε μετα την αφιξη της αποστολης με μηχανη απο το ΟΑΚΑ.
διαβάστε περισσότερα για : Γ. Αγγελοπουλος: "Δεν θα μπω στο γηπεδο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου