Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Μαντζαρης: Τιμω το συμβολαιο μου

Μαντζαρης: Τιμω το συμβολαιο μου
Ο Βαγγελης Μαντζαρης ξεκαθαρισε με δηλωσεις του οτι εχει συμβολαιο με τον Ολυμπιακο και προσθεσε πως "τιμω το συμβολαιο μου και την ομαδα μου".
διαβάστε περισσότερα για : Μαντζαρης: "Τιμω το συμβολαιο μου"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου