
Ο Βαγγελης Μαντζαρης ξεκαθαρισε με δηλωσεις του οτι εχει συμβολαιο με τον Ολυμπιακο και προσθεσε πως "τιμω το συμβολαιο μου και την ομαδα μου".
διαβάστε περισσότερα για : Μαντζαρης: "Τιμω το συμβολαιο μου"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου