
Διαρκεια τουλαχιστον δυο εβδομαδες θα εχει το καμπ που θα γινει στο "Παλατακι" και στο οποιο οι παικτες προσπαθουν να "κερδισουν" ενα συμβολαιο με τον ΠΑΟΚ. Η αρχη γινεται την Τριτη (24/6)
διαβάστε περισσότερα για : Ξεκινα η προσπαθεια για... ενα συμβολαιο
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου