
Εξοργισμενος ηταν ο Ζελικο Ομπραντοβιτς μετα το τελος του αγωνα με τη Γαλατα, τονιζοντας πως χρεωθηκε με τις δυο τεχνικες ποινες για να μην βρισκεται στον παγκο στον 5ο τελικο. Δειτε το video
διαβάστε περισσότερα για : Ομπραντοβιτς: "Ήταν προετοιμασμενοι για ολο αυτο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου