
Ο Ντειβιντ Μπαουμαν μιλησε για τον τετραετη κυκλο των Eurobasket και τονισε πως "δεν γινεται να εξαρτυομαστε απο τους 90 ξενους παικτες που παιζουν στην παρουσα φαση, στο ΝΒΑ". Τι αλλο ειπε ο γενικος γραμματεας της FIBA;
διαβάστε περισσότερα για : Ο Μπαουμαν εξηγει τι θελει να κανει η FIBA
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου