Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Ανανεωνουμε το ραντεβου μας για την επομενη σεζον

Ανανεωνουμε το ραντεβου μας για την επομενη σεζον
Τον κοσμο της πολης για τη συμπαρασταση του κατα την διαρκεια της σεζον ευχαριστησε η Ν. Κηφισια που ανανεωσε το μεταξυ τους ραντεβου για την επομενη χρονια.
διαβάστε περισσότερα για : "Ανανεωνουμε το ραντεβου μας για την επομενη σεζον"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου