
Τον κοσμο της πολης για τη συμπαρασταση του κατα την διαρκεια της σεζον ευχαριστησε η Ν. Κηφισια που ανανεωσε το μεταξυ τους ραντεβου για την επομενη χρονια.
διαβάστε περισσότερα για : "Ανανεωνουμε το ραντεβου μας για την επομενη σεζον"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου