Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Με τη δυναμη της εδρας...

Με τη δυναμη της εδρας...
Οι εδρες "μιλησαν" στα πρωτα παιχνιδια της α' φασης των πλει οφ του πρωταθληματος της Basket League ΟΠΑΠ. Παναθηναικος, Ολυμπιακος, Πανιωνιος και ΠΑΟΚ εκαναν το 1-0...
διαβάστε περισσότερα για : Με τη δυναμη της εδρας...



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου