Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

''Στο Μιλανο μας ντροπιασατε!''

''Στο Μιλανο μας ντροπιασατε!''
Οι οπαδοι της Μπαρτσελονα δεν εχουν ξεχασει το καζο στον ημιτελικο του Final-4 με τη Ρεαλ Μαδριτης και σημερα το εκαναν… σαφες στους παικτες του Τσαβι Πασκουαλ, στον αγωνα με την Καχασολ.
διαβάστε περισσότερα για : ''Στο Μιλανο μας ντροπιασατε!''



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου