
Οι οπαδοι της Μπαρτσελονα δεν εχουν ξεχασει το καζο στον ημιτελικο του Final-4 με τη Ρεαλ Μαδριτης και σημερα το εκαναν… σαφες στους παικτες του Τσαβι Πασκουαλ, στον αγωνα με την Καχασολ.
διαβάστε περισσότερα για : ''Στο Μιλανο μας ντροπιασατε!''
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου