
Ο Ντι Τζει Κουπερ μιλησε στην επισημη ιστοσελιδα της ΚΑΕ ΠΑΟΚ για την "μαχη" με τον Παναθηναικο και τονισε πως οι φιλοι του "Δικεφαλου" θα πρεπει να ειναι περηφανοι για την ομαδα
διαβάστε περισσότερα για : Κουπερ: "Να ειναι περηφανοι οι οπαδοι μας"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου