
Ο κοουτς Μπαρτζωκας σταθηκε στο κακο πρωτο ημιχρονο των Πειραιωτων και εκθειασε τον Σπανουλη. Μινιτς: "Ο Ολυμπιακος παιζει ομορφο μπασκετ". Μιλησαν οι Πριντεζης, Σλουκας και Ασημακοπουλος.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Καναμε κακο πρωτο ημιχρονο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου