Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Μπαρτζωκας: Καναμε κακο πρωτο ημιχρονο

Μπαρτζωκας: Καναμε κακο πρωτο ημιχρονο
Ο κοουτς Μπαρτζωκας σταθηκε στο κακο πρωτο ημιχρονο των Πειραιωτων και εκθειασε τον Σπανουλη. Μινιτς: "Ο Ολυμπιακος παιζει ομορφο μπασκετ". Μιλησαν οι Πριντεζης, Σλουκας και Ασημακοπουλος.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Καναμε κακο πρωτο ημιχρονο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου