
Ο Ολυμπιακος ταξιδεψε στη Θεσσαλονικη διχως τους Λοτζεσκι, Σερμαντινι και Κατσιβελη, οι οποιοι αντιμετωπιζουν προβληματα τραυματισμου. Την Πεμπτη (8/5) το απογευμα (17:30, NS1) το δευτερο ματς της προημιτελικης σειρας κοντρα στον Άρη.
διαβάστε περισσότερα για : Χωρις Λοτζεσκι, Σερμαντινι και Κατσιβελη στη Θεσσαλονικη
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου