
Ο Ολυμπιακος και ο Παναθηναικος εξασφαλισαν τη συμμετοχη τους στα play-offs, κατι που σημαινει οτι τη Μεγαλη Βδομαδα η Ελλαδα θα βλεπει μπασκετ, με το προγραμμα να εχει τζαμπολ τη Μ. Παρασκευη, αλλα και τη Δευτερα του Πασχα!
διαβάστε περισσότερα για : Πασχα με Euroleague!
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου