Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Λασο: Έπαιξε ως ομαδα ο Ολυμπιακος

Λασο: Έπαιξε ως ομαδα ο Ολυμπιακος
Ο κοουτς της Ρεαλ Μαδριτης, Παμπλο Λασο εδωσε συγχαρητηρια στον Ολυμπιακο και τονισε πως οι Πειραιωτες αγωνιστηκαν ως ομαδα.
διαβάστε περισσότερα για : Λασο: "Έπαιξε ως ομαδα ο Ολυμπιακος"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου