Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Γυρισα στη Θεσσαλονικη!

Γυρισα στη Θεσσαλονικη!
Τον Απριλιο του 1990, του ειχε απαγορευθει η εισοδος στη χωρα. Τον Απριλιο του 2014 ο Μαικ Τζοουνς επιστρεφει στη Θεσσαλονικη και δηλωνει ευτυχισμενος. Θα παρακολουθησει το ματς του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναικο.
διαβάστε περισσότερα για : "Γυρισα στη Θεσσαλονικη!"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου