Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Αλβερτης: Να κανουμε τη δουλεια μας

Αλβερτης: Να κανουμε τη δουλεια μας
Ο Παναθηναικος αναχωρησε το μεσημερι της Πεμπτης (24/4) με προορισμο τη Μοσχα, οπου θα δωσει τον νυν υπερ παντων αγωνα για την προκριση στο Final-4. Διαβαστε τι δηλωσαν Αλβερτης και Ματσιουλις!
διαβάστε περισσότερα για : Αλβερτης: "Να κανουμε τη δουλεια μας"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου