
Ο κοουτς του Ολυμπιακου, Γιωργος Μπαρτζωκας μιλησε για το τριποντο του Σπανουλη, σταθηκε στην εμφανιση του Μαντζαρη, ενω τονισε πως ο Παναθηναικος ηταν πολυ καλος.
διαβάστε περισσότερα για : "Ο Σπανουλης πηρε το ματς με την προσωπικοτητα του"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου