Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Ένας ''delije'' στο ΟΑΚΑ!

Ένας ''delije'' στο ΟΑΚΑ!
Στα 17 του χρονια ο Βλαντιμιρ Στιματς αφησε το Βελιγραδι για να εξελιχτει σε πολιτη του κοσμου. Πλεον δηλωνει ορκισμενος οπαδος του Ερυθρου Αστερα κι εχει γινει το ειδωλο των φιλων της Μαλαγα (photos)!
διαβάστε περισσότερα για : Ένας ''delije'' στο ΟΑΚΑ!



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου