Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Σε βαρανε, θα πεις ευχαριστω;

Σε βαρανε, θα πεις ευχαριστω;
Ο Παντελης Διαμαντοπουλος ξεκαθαριζει πως κανεις δεν γιορτασε βαζοντας πρωτος γκολ, αναφερομενος στο 1-0 της Ρεαλ και τονιζει πως ο Ολυμπιακος δεν πρεπει να της χαρισει τιποτα
διαβάστε περισσότερα για : Σε βαρανε, θα πεις "ευχαριστω";



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου