Μια αγωνιστικη πριν τελειωσει η φετινη σεζον στην Α2 γυναικων, η Τερψιθεα επιβληθηκε του Περιστεριου 69-46 και "επιασε" τον Σπορτιγκ, στην κορυφη της βαθμολογιας, στον Νοτο, μετα το δωρο που της εκανε η ΦΕΑ.
διαβάστε περισσότερα για : Η Τερψιθεα εκμεταλλευτηκε το δωρο -ανοδου
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου