
Ο Φραγκισκος Αλβερτης εμεινε ικανοποιημενος απο την προσπαθεια που κατεβαλαν οι παικτες του και συμφωνησε πως χαθηκε μεγαλη ευκαιρια για τον Παναθηναικο να κανει το "μπρεικ"
διαβάστε περισσότερα για : Αλβερτης: "Τιποτα δεν τελειωσε ακομα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου