
Με επισημη ανακοινωση της η ΚΑΕ Ολυμπιακος ζηταει απο τους οπαδους της που θα βρεθουν στο ΣΕΦ να στηριξουν με θερμη αλλα και με κοσμιο τροπο την προσπαθεια της ομαδας ωστε να κερδισει, καθως οι Πειραιωτες ειναι υποτροποι και κινδυνευουν με τιμωρια.
διαβάστε περισσότερα για : "Μονο με φωνη και Ολυμπιακο παθος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου